Cavalora sp. z o. o. realizuje aktualnie 3 projekty dofinansowane ze środków Funduszy Europejskich:
„Opracowanie nowego projektu wzorniczego dla jeźdźca i konia na sezon wiosenno-letni i jesienno-zimowy wraz z doradztwem nad wdrożeniem kolekcji do seryjnej produkcji”
Celem realizacji projektu jest wprowadzenie do oferty produktowej firmy Cavalora Sp. z o. o., kompleksowo zaprojektowanych, innowacyjnych kolekcji strojów jeździeckich o zróżnicowanym przeznaczeniu z podziałem na pory roku: sezon wiosenno-letni i jesienno-zimowy oraz asortyment damski, męski i dziecięcy, a także akcesoria wizerunkowe i ochronne dla koni.
Dofinansowanie projektu z funduszy UE: 402.250,00 PLN
„Promocja polskiej marki produktowej CAVALORA na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich”
Celem projektu jest promocja polskiej marki produktowej spółki Cavalora poprzez udział w „Programie promocji o charakterze ogólnym w związku z zamiarem uczestnictwa w Światowej Wystawie Expo 2020 w Dubaju”
Dofinansowanie projektu z UE: 172.320,00 PLN
„Opracowanie nowego projektu wzorniczego kolekcji ubrań do jazdy konnej marki KONNY Jednorożec wspomagającej hipoterapię dziecięcą”
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, Poddziałanie 2.3.5 Design dla przedsiębiorców, Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Celem realizacji projektu jest wprowadzenie do oferty produktowej firmy Cavalora, kompleksowo i profesjonalnie zaprojektowanej innowacyjnej kolekcji odzieży sportowej marki KONNY Jednorożec z przeznaczeniem do jazdy konnej dla dzieci z dysfunkcjami psychofizycznymi, wspomagającej efekt terapeutyczny podczas zajęć hipoterapii. Kolekcja będzie zaplanowana na sezon wiosna-lato i jesień-zima.
Nowy produkt będzie rozwinięciem rekomendacji funkcjonalnych i stylistycznych zawartych w kierunkowym audycie wzorniczym- łącznie 48 elementów projektów wzorniczych. W kolejnym etapie realizacji powstaną wybrane prototypy demonstracyjne, poddane testom użytkowym, a po ich pomyślnym zakończeniu pełna specyfikacja technologiczna produktów w standardzie przedwdrożeniowym i docelowe pierwowzory.
Realizacja projektu umożliwi marce KONNY Jednorożec wejście na rynek odzieży sportowej z nowo zaprojektowanymi produktami o nieosiągalnych dotychczas na rynku cechach funkcjonalnych i użytkowych, wspomagających efekty hipoterapii dziecięcej.